Google Reklamları
Dünyada en çok kullanılan arama motorlarından olan Google’ın internet tabanlı hizmet ve ürünlerini kullanıcılarına sunduğu artık herkes tarafından bilinmekte. Haritalar, haberler, e-posta gibi birçok hizmeti bünyesinde barındıran arama motoru, Google Adwords reklamları ile de firmaların potansiyel müşteriler edinmesine yardımcı oluyor. Arama motoru reklamları, retargeting ve remarketing reklamları, ürün listeleme reklamları, görüntülü reklamlar, video reklamlar gibi kampanya kurgularına olanak sağlayan Google Adwords ile işletmesinde karlılığı hedefleyenler yeni müşteriler ediniyor.
Google Adwords Reklamlarında Hedef Kitle Seçimi
Google Adwords ile demografik olarak yaş, sosyal statü, ekonomik düzey, cinsiyet ve daha daraltılabilir filtrelerle sonucu belirlenen hedef kitleye erişim sağlanabilmekte ve pazarlanan ürün ya da hizmetin ilgili olduğu anahtar kelimelerin geçtiği kampanyalar kurgulanarak başarılı bir reklam süreci yönetilebilmektedir. Firmaların diğer reklam mecralarına destek sağlamak için tercih ettiği arama motoru reklamları ile ürün veya hizmetin satış oranında artış sağlandığı gözlemlenmektedir. Bu sebeple arama motorları arasında sıkça Google Adwords reklamları tercih edilmektedir.
Reklam Ajansı ve Google Adwords Reklamları
25 Metrekare Dijital Reklam Ajansı’nın profesyonel ekibinde yer alan arama motoru uzmanları optimal düzeyde belirledikleri kriterler doğrultusunda Google Adwords aracılığıyla sunulan arama motoru reklamlarından şirketinizin maksimum fayda sağlamasını hedeflemektedir. Bu faydalardan bazıları aşağıdaki gibidir.
Reklam veren için daha fazla müşteri: Firmaların web sitelerine daha fazla ziyaretçi kazanmaları, internet satışlarının artışını gerçekleştirmeleri ya da mevcut müşterilerin ilgisini artırmaları gibi amaçlar doğrultusunda arama motoru reklamlarına başvurulmaktadır.
Doğru zamanda doğru kullanıcılara ulaşım: Belirlenen anahtar kelimeler doğrultusunda arama sayfalarına düşen reklamlar aracılığıyla kullanıcılar ihtiyaç duydukları anda reklamlı içerikle karşılaşmaktadır.
Belirli konumdaki potansiyel müşteriler: Belirli ülkelerdeki, bölgelerdeki ya da şehirlerdeki konum seçimleriyle ürün ya da hizmetin ulaşabileceği kitleye seslenmektedir.
Kolay irtibat: Google Adwords arama motorunu kullanarak reklam vermek isteyen firmalar kolayca ulaşabilmektedir ve herhangi bir sorun oluşması durumunda irtibat sağlanmaktadır.
Özetle Google Adwords reklamları, tıklama başına ücretlendirme yapılan ve potansiyel müşteriye erişilmesini sağlayan ekonomik kampanyalardan oluşmaktadır. Dünyada en çok tercih edilen SEM – arama motoru pazarlaması (search engine marketing) aracı Google Adwords olarak bilinmektedir.
Dijitalde Hedeflerinizi Tutturun
Doğru dijital medya planlaması ile potansiyel müşterilerinize ulaşın
Neler Yapıyoruz?
Dijital yarışta rakiplerinizden kolayca sıyrılın

SEM - SEARCH ENGINE MARKETING

SMM - SOCIAL MEDIA MARKETING

SEO - SEARCH ENGINE OPTIMIZATION

DİJİTAL MEDYA PLANLAMA

GROWTH HACKING
